LLET A L´ESCOLA

La nostra escola s´ha adherit novament al PROGRAMA DE CONSUM DE LLET A LES ESCOLES.

Les vostres nenes i nens d’ Educació Infantil i de Cicle Inicial arribaran un cop al mes a casa amb una ampolla de llet ben saludable!!!

Aquest programa busca promoure el consum de llet i els seus derivats en les dietes dels alumnes durant l’etapa de formació dels seus hàbits alimentaris.

El projecte també serveix per parlar i treballar sobre aspectes com l’alimentació saludable, els mamífers,…

La llet és un aliment saludable i d’alt valor nutritiu recomanable en totes les etapes de la vida.

És la font alimentària de calci més aprofitable i ajuda a mantenir una adequada densitat òssia. També és un dels aliments més complets i equilibrats perquè aporta vitamines, minerals i proteïnes d’alt valor nutricional.

A Catalunya es produeix una de les llets de més qualitat d’Europa.