L’escola us troba a faltar

Benvolgudes famílies
Aquests dies no deixem ni un moment de pensar en vosaltres, de com estareu, com esteu vivint aquesta experiència, com us sentiu….

Us trobem a faltar i tenim ganes de saber de vosaltres.

Per tal de demostrar-vos que us tenim molt presents, tot el claustre de mestres, personal del PAS, cuina i menjador us hem fet aquest vídeo, ple d’ànims cap a tots i totes. Junts podrem vèncer, tot sabent que aviat ens tornarem a retrobar amb més força si cap.
Aquest és el nostre brindis a la vostra paciència, als vostres fills i filles que també des del cor són una mica nostres, us estimem molt!

Nens i nenes de l’escola: Ho esteu fent molt bé! Tot anirà bé, des de casa podeu lluitar i ajudar perquè aquest virus desaparegui, tots plegats ens en sortirem d’aquesta!