L’inici de curs a l’aula d’acollida

Hola famílies!!

A l’aula d’acollida rebem als alumnes nouvinguts o que fa poc temps que viuen a Catalunya. El treball que fem és bàsicament aprendre el català mitjançant jocs, recursos web, activitats amb material manipulatiu i també dossiers. Practiquem l’oralitat, l’escriptura i lectura de la llengua catalana en petits grups. Durant aquestes setmanes hem fet jocs de presentacions, hem parlat de l’escola i l’aula, les festes passades de la Mercè i la Castanyada. També seguim practicant el so de les lletres i la correcta pronunciació de les paraules (colors, formes geomètriques, els nombres…) i la sintaxi del català.

Aquí teniu un recull de fotos del treball a l’aula.