PLA D’OBERTURA (versió actualitzada octubre 2020)

RESUM

MESURES COVID 19:          DOCUMENTACIÓ:

INFOGRAFIA MESURES SALUT /ESCOLA                                                 DECLARACIÓ RESPONSABLE EDUCACIÓ INFANTIL

SALUT/ESCOLA CARTA FAMÍLIES                                                             DECLARACIÓ RESPONSABLE EDUCACIÓ PRIMÀRIA

SALUT/ESCOLA ANNEX FAMÍLIES                                                            AUTORITZACIÓ PROVES COVID

CALENDARI CURS 20-21

DOCUMENTS SOBRE EL CORONAVIRUS EN DIFERENTS LLENGÜES

L’escola participa en el POEFA (Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat)

3r: Taller “EL SO I LA MÚSICA AL CINEMA” a la Filmoteca

Taller de So i Música

Les classes de Les Pel·lícules i Els Videojocs vam anar a fer un taller molt relacionat amb els nostres projectes d’enguany. Vam fer de músics, de tècnics i tècniques de so, de tècnics i tècniques d’efectes sonors, de professionals del doblatge,…… Llegeix més»

CI: Activitat ” cuenta cuentos” de 1r

Hola famílies, a la classe de castellà els nens i les nenes de primer continuen explicant contes. Tots/es ells/es cada dia s’engresquen més en aquest projecte i gràcies a la vostra col.laboració s’està convertint en una activitat engrescadora, creativa i sobretot motivadora. Treballen l’expressió oral en castellà amb moltes ganes i aprenen sense adonar-se’n. Perdent la por a parlar en públic i alhora respectant als/les companys/es quan ho fan perquè veiem que no és fàcil.Aquest mes de novembre hem explicat el contes: Elmer, El vestit nou de l’emperador, Els tres porquets i L’aneguet lleig.… Llegeix més»

2n va al Parc de la Primavera

Ja fa uns dies que les dues classes de segon vam anar al parc de la Primavera a fer Educació Física i també a gaudir del joc lliure en el parc. Com veureu en les fotografies primer van fer jocs dirigits en espais delimitats i amb diferents materials: cordes, pilotes, jocs de punteria,… i després van poder jugar per torns a la zona de joc. Només cal veure les cares per saber com s’ho van passar!… Llegeix més»