Castanyada a 4t

El divendres passat va venir la Castanyera a l’escola i vam celebrar entre tots els cursos la festa de la Castanyada!

Va ser un dia molt divertit i diferent. Tota l’escola va celebrar aquest dia al pati fent diferents balls i vam poder gaudir de la música i l’ambient festiu que es respirava per tota l’escola. A més a més, també vam menjar castanyes i estaven molt bones!

Durant la setmana també vam fer diferents activitats sobre la tardor i també sobre la festa de Halloween.

Aquí us deixem algunes imatges perquè veieu el que vam fer i com ens ho vam passar de bé.