EI 4 anys: plantada de verdures a l’hort de la Font Trobada.

Les classes dels Cavalls i dels Conills seguim treballant en el projecte “De l’hort a l’art”. Com ja sabeu, fa unes setmanes vam plantar diferents llavors que veu portar de casa en unes oueres, i quan van començar a créixer les vam trasplantar en uns tests que vam decorar entre tots i totes.
Ara les plantes ja estaven grans, així que aquesta setmana hem pujat a l’hort de la Font Trobada per plantar-les a la parcel·la de l’escola.

Vam agafar algunes eines per poder treballar la terra i vam pujar xino-xano cap a l’hort. Un cop allà i amb l’ajuda d’alguns nens i nenes que hi van sovint, vam localitzar la nostra parcel·la i ens vam fixar en què hi havia plantat: maduixeres, espígol, farigola… Nosaltres hi vam plantar llenties, cigrons i carbasses, i també un alvocat, ho vam regar bé i abans de tornar a l’escola vam seure per esmorzar plegats.

Ara esperem que les plantes segueixin creixent i es facin ben grans!

Us demanem a les famílies que teniu parcel·les que quan hi aneu també regueu la de l’escola, moltes gràcies!!

Per veure més fotografies cliqueu aquí