4t Biblioteca de l’escola

Tenim la sort de tenir una magnífica biblioteca a la nostra escola, amb un munt de llibres de literatura i coneixements a la nostra disposició.

Els últims 3 anys vam patir no poder fer-ne ús complet de la mateixa així com tampoc del servei de prèstec a causa de la pandèmia però, afortunadament, ja estem tornant a la normalitat i s’han pogut tornar a dinamitzar els racons especials de lectura per Sant Jordi i la Setmana Literària. D’aquests espais ja s’ha fet ressó en altres articles. En aquest us mostrem com hem gaudit les classes de 4t durant aquests dies, llegint disfressats, o amagats al cau dels ratolins i les ratolines,….i ens ho hem passat “xupipiruli”.

Si voleu veure qué bé ens ho passem, cliqueu aqui.