2n. Projecte La volta al món en …cançons

Aquest trimestre l’alumnat de Cicle Inicial hem fet un projecte artístic molt interessant amb el que hem gaudit molt. Es tracta de conèixer els països de les diferents nacionalitats de les famílies dels alumnes a través de les cançons i danses tradicionals. Hem fet un recorregut per cada continent situant els països de la família en el mapa mundi, la bandera, la llengua, la població, la moneda, els menjars típics, els  instruments, les cançons i danses… Estem molt agraïts/des per la vostra participació i aportació al projecte sense la vostra ajuda no hagués estat possible.

Aquí teniu les fotos de com s’ha desenvolupat aquest projecte en el qual els alumnes han gaudit i après molt.