4t Col·laboració amb la ràdio del barri

Amb motiu del Dia Mundial de l’Activitat Física, aquest pròxim dissabte 6 d’abril, els alumnes de 4t, que hem estat tot el curs treballant sobre l’esport, el cos i la salut, hem col·laborat amb l’emissora del barri del Poble-sec: Ràdio-Actius, com una activitat més de la nostra Gresolada.

Aquí us deixem l’enllaç del programa que han fet des de l’emissora amb aquest motiu. Hi trobareu un àudio molt interessant, en el qual participen moltes persones del barri. Podeu sentir-lo complet i us ho recomanem, però si voleu escoltar-nos de manera ràpida, participem entre els minuts 29:30 i el 32:30 aproximadament.

Ens ha fet molta gràcia sentir-nos a la ràdio!!

Dia Mundial de la Actividad Física