4t Raid Atlètic

Hola, famílies!

Aquesta setmana les i els alumnes de 4t hem participat en un Raid Atlètic que forma part de les activitats d’Educació Física i de la Gresolada. Aquest vídeo que ve ara mostra una mica de l’escalfament inicial, per a preparar-nos per totes les activitats que vam portar a terme.

Però després del vídeo, podeu veure moltes més imatges en acció.

Us afegim les imatges de les proves de Javelina i Triple Salt, que no hi eren a la Mar Bella i les vam poder fer a l’escola.

Recordeu que l’entrega de medalles es farà el pròxim dijous 25 d’abril, a les 16:30 de la tarda, en el Museu Olímpic i de l’Esport. Ja us faran un recordatori les mestres, perquè no us n’oblideu.

HO VAM DONAR TOT!!!!