Escoles Verdes

Il·lustració de Joan Turu

SOM ESCOLA VERDA!!

La nostra Escola va portar a terme un Pla d’innovació educativa de medi ambient al llarg dels cursos 2007-2010 i a partir del següent curs, 2010-2011, vam passar a formar part del programa d’Escoles verdes, fins a l’actualitat.

El programa escoles verdes sorgeix com un compromís per donar suport a tots els centres educatius de Catalunya que volen innovar, incloure, avançar, sistematitzar i organitzar accions educatives que tinguin la finalitat d’afrontar, des de l’educació, els nous reptes i valors de la sostenibilitat.

Al llarg d’aquests cursos s’han fet diferents actuacions per promoure la participació i la implicació activa de la comunitat educativa en la millora del nostre entorn; també s’ha afavorit l’intercanvi entre centres que compartim uns mateixos objectius.

Algunes de les actuacions més rellevants que estem portant a terme en l’actualitat són:

Participació en el Pla de consum de fruita a les escoles des del curs 2010-2011.

El Pati que ens agradaria: Projecte que vam iniciar el curs passat (2016-2017). L’actuació consisiteix en el replantejament dels diferents patis de l’escola i adaptar-los a les necessitats i als gustos dels infants en la mida que sigui possible.

L’estona de pati és una estona molt important i que s’ha de valorar; per tant és necessari fer un replantejament d’aquests tenint en compte l’opinió dels infants i la implicació de tota la comunitat educativa.

Objectius de millora:

– Millorar i adaptar els diferents patis de l’escola a les necessitats i demandes dels nostres infants.

– Millorar la participació i la implicació de tota la Comunitat Educativa per tal de poder tirar endavant aquest projecte.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *