Instal·lacions

Actualment l’escola consta de diferents edificis:

L’escola antiga, formada per tres petites aules, situades al pati de primària, que actualment s’utilitzen com a aula de joc simbòlic, com a sala de psicomotricitat i per algunes activitats d’Educació Física i l’altra com a magatzem.

L’escola més nova (l’edifici central) inaugurada l’any 1992 i posteriorment ampliat en el pis inferior, consta de dos pisos. En el pis principal hi trobem una aula d’Ed. Infantil (P5), una aula d’experimentació, quatre aules de primària (CI i CM), una petita aula d’Ed. Especial, l’aula d’Ed. Musical, dos lavabos d’alumnat i dos de mestres, el menjador/ludoteca, el despatx de Direcció, el despatx de secretaria, la sala de mestres i un petit espai reservat per la fotocopiadora, arxius i ús de l’AMPA i el menjador escolar. En el pis inferior hi trobem dues aules de primària (CS), lavabos, la biblioteca i l’aula d’informàtica.

També comptem amb dos mòduls prefabricats per Educació Infantil situats en el mateix pati d’infantil (P3 i P4).

L’escola té 4 patis on realitzem activitats diverses: pati d’Educació Infantil, pati de Primària, pati de l’hort i pati del mig.