Material escolar

A l’inici de curs, l’alumnat de l’escola haurà de portar:

EDUCACIÓ INFANTIL: cal portar una bossa amb roba de recanvi (per a P3 i P4), una caixa de mocadors, un rotlle de paper de cuina, una cantimplora/ampolla reutilitzable i uns mitjons antilliscants (per psicomotricitat. L’alumnat de P3 haurà de portar un paquet de tovalloletes humides.

Pel que fa a les bates:

P3: amb goma als punys i sense botons

P4/P5: amb botons.

PRIMÀRIA: una cantimplora/ampolla reutilitzable, la bata per fer plàstica, un rotlle de paper de cuina i un estoig petit buit.

L’alumnat de 3r a 6è ha de portar una carpeta separadora.

• Educació Física:

L’alumnat de 1r, 2n i 3r ha de portar un necesser amb sabó, pinta i tovallola petita. També hauran de portar uns mitjons antilliscants.

L’alumnat de 4t, 5è i 6è ha de portar un necesser amb sabó, pinta i tovallola petita i una samarreta de recanvi.

• Educació Musical:

L’alumnat de 1r i de nova incorporació al centre al cursos de primària haurà de portar una carpeta de 30 fundes transparents.

L’alumnat de cicle superior haurà de portar una flauta dolça.

* A Cicle Inicial: recomanem que els nens i nenes no portin motxilles amb rodes, només cal una motxilla on puguin posar la carpeta que els oferirem des de l’escola.

* Quan l’alumnat comenci primària, haurà de portar uns auriculars de diadema per a les sessions en que es treballi digitalment.