Eix Transversal

Cada any l’escola tria un tema comú com a centre d’interès que ens porta a fer activitats conjuntes de centre. Aquest tema dona nom a les classes i és la temàtica principal de les danses de Carnestoltes i Final de curs.

A més, dels noms triats a cada classe, sortiran projectes que es realitzaran tenint en compte els interessos de l’alumnat, basant-se en allò que ja saben i en el que els agradaria saber.

Els eixos transversals pretenen el tractament de diferents temes educatius que, pel seu contingut, no es consideren àrees d’aprenentatge però que poden ser tractats des de tots els àmbits curriculars concrets d’una manera transversal.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *