PREINSCRIPCIÓ 22-23

Benvolgudes famílies,
S’acosta el període de preinscripcions per al curs 22-23 i, des de l’Escola Pau Casals, hem volgut fer un recull d’informacions d’interès i enllaços amb l’objectiu de facilitar-vos aquest procés.
A la nostra escola, la jornada de portes obertes es realitzarà dijous 10 de març en 2 torns:
1r torn: 17’00 hores

2n torn: 18’00 hores
Per tal d’inscriure-vos a aquestes, caldrà que empleneu el següent document
El Departament d’Educació posa a la vostra disposició les següents webs on podeu trobar informació detallada pel que fa al procés de preinscripció:
Per qualsevol dubte o aclariment, poseu-vos en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic (a8026907@xtec.cat) de l’escola o per telèfon (937716302).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *