L’alumnat de 6èA elegeix delegada

Els i les alumnes de sisè A han dut a terme l’elecció del delegat o delegada de la classe.

Per tal de fer-ho, han dut ha terme tot el procés d’una elecció democràtica: unes persones es van  presentar de forma voluntària i es van preparar un discurs que posteriorment van llegir davant la resta de la classe. Sabien que en aquest discurs havien de mostrar de forma clara els motius pels quals haurien de ser elegits.

Una vegada llegits, vam passar a fer votacions.

Finalment, es va fer el recompte de vots i la guanyadora va ser l’Anna Camarasa. La sotsdelegada serà la Gina Gòdia. Enhorabona a les dues guanyadores, i també a tots i totes per dur a terme el procés d’una forma tan democràtica!