Les nenes i nens d’i3, i4 i i5 hem gaudit molt aquests dos dies a la casa de colònies Xaloc.
Aquí podeu veure un recull de fotos d’aquests dies.
Les nenes i nens d’i3, i4 i i5 hem gaudit molt aquests dos dies a la casa de colònies Xaloc.
Aquí podeu veure un recull de fotos d’aquests dies.
Hermoso