UNA CARTA, UNA SONRISA

Com totes i tots sabeu, el volcà Cumbre Vieja ja fa unes quantes setmanes que ha entrat en erupció a la Palma. A l’escola n’hem anat parlant arrel de l’interès i preguntes que van sorgir a les diferents aules. Per aquest motiu, quan va sortir la possibilitat de participar en la iniciativa “Una carta, una sonrisa”  no vam dubtar a posar fil a l’agulla.

La iniciativa “Una carta, una sonrisa” va sorgir amb la intenció donar ànims d’alguna manera als infants afectats pel volcà als diferents municipis de la Palma. Ens va semblar una gran oportunitat i cadascuna de les alumnes i alumnes de 5è del Parc del Saladar, va escriure la seva carta. La setmana passada, es van portar a correus.

Si algú decideix respondre… igual sorgeix alguna amistat entre els nens i nenes d’Alcarràs i de la Palma!

Us adjuntem també l’enllaç on podreu trobar més informació sobre aquesta iniciativa.

Una carta, una sonrisa