TASQUES DE SEGON SETMANA DEL 25 AL 29 DE MAIG

Hola famílies, nens i nenes de segon!!!!

Aquí teniu les propostes d’activitats per aquesta setmana:

CATALÀ

Aquests dies heu estat llegint, treballant, jugant i de ben segur que també heu mirat algunes pel.lícules, doncs ara us proposem:

• Feu la recomanació de la pel·lícula que més us hagi agradat:

RECOMANACIÓ CINEMATOGRÀFICA

MATEMÀTIQUES

• Una activitat per descobrir com estan presents les figures geomètriques en el nostre entorn més proper:

PASSEIG GEOMÈTRIC

• Us proposem una divertida activitat d’ Innovamat per fer classificacions i representacions gràfiques:

AcTRIvitat 4. Estris ben classificats

ALTRES:

• PROJECTE:

-Aneu acabant el projecte i ja ens el podeu presentar (alguns/-es de vosaltres ja ho heu fet).

Ànims, ho esteu fent molt bé!!!

EDUCACIÓ FÍSICA:

-Mireu el repte de la setmana i animeu-vos a participar.

– Recordeu que aquest tercer trimestre teniu una tasca molt divertida d’expressió corporal…ballar amb el Repte: JUST DANCE.

• ENGLISH:

-El teacher us va penjant activitats divertides i recordeu que podeu fer una foto i enviar-la al correu electrònic del teacher: evalios@escolaparcdelsaladar.cat

• MÚSICA:

-La Txell us fa bones propostes cada setmana.

Com sempre les senyoretes de SEGON estem a la vostra disposició per resoldre qualsevol dubte que us pugui sorgir. Us ajudarem tant com puguem.

2n A Carme→ ccastan3@escolaparcdelsaladar.cat

2n B Aida→ amart523@escolaparcdelsaladar.cat