TASQUES DE SEGON: SETMANA De l’1 AL 5 DE JUNY

Hola a tots i totes! Esperem que estigueu tots bé! Ara ja som a la recta final…molts ànims!

Aquí teniu les propostes d’activitats per aquesta setmana:

CATALÀ

• Mireu aquest divertit vídeo sobre com es fan les boles de malabars i escriviu cinc frases amb els passos que s’han de seguir per fer-les. S’ha de clicar a la foto de la fitxa per veure’l.

BOLES DE MALABARS

MATEMÀTIQUES

• Durant aquest mes de maig l’encarregat del temps ha estat mirant quin temps feia cada dia com feiem a la classe…a veure si recordeu com pintem la gràfica del mes.

CALENDARI

GRÀFICA

• Com sempre tenim moltes activitats divertides d’ Innovamat. Trieu les que més us agradin.

ACTRIVITATS

ALTRES:

• Recordeu que us hem enviat al correu un informe amb preguntes de com heu passat aquesta situació de confinament i com ha anat aquest trimestre virtual.
  • PROJECTE:

-Aneu acabant el projecte i ja ens el podeu presentar (alguns/-es de vosaltres ja ho heu fet). Ànims, ho esteu fent molt bé!!!

EDUCACIÓ FÍSICA:

– Encara sou a temps de participar ballant amb el Repte: JUST DANCE.

• ENGLISH:

-El teacher us va penjant activitats divertides i recordeu que podeu fer una foto i enviar-la al correu electrònic del teacher: evalios@escolaparcdelsaladar.cat

• MÚSICA:

-La Txell us fa bones propostes cada setmana. Aquí teniu el seu correu:mteixi43@escolaparcdelsaladar.cat

Com sempre les senyoretes de SEGON estem a la vostra disposició per resoldre qualsevol dubte que us pugui sorgir. Us ajudarem tant com puguem.

2n A Carme→ ccastan3@escolaparcdelsaladar.cat

2n B Aida→ amart523@escolaparcdelsaladar.cat

BONA SETMANA  A TOTHOM! ?