SETMANA DEL 4 AL 8 DE MAIG

Hola  nens i nenes! Com esteu? Esperem que continueu tots molt bé i que les estones que podeu sortir a passejar al carrer us hagin donat ànims i energia! Preparats per als nous reptes? Som-hi!

CATALÀ

Ja sabeu tots el que vol dir desconfinament, i ja heu començat a sortir al carrer!

Heu de llegir la notícia on s’explica les normes i per veure si ho heu entès bé, després contesteu les preguntes. També podeu explicar alguna de les vostres sortides i fer un dibuix ben bonic.

Clica per veure la notícia del desconfinament.

MATEMÀTIQUES

Us deixem dues propostes:

ALTRES:

• PROJECTE:

-Aneu fent el projecte (alguns/es encara no ens heu dit quin tema heu triat) i recordeu que ha de ser en castellà.

• EDUCACIÓ FÍSICA:

-Mireu el repte de la setmana i animeu-vos a participar.

– Recordeu que aquest tercer trimestre teniu una tasca molt divertida d’expressió corporal…ballar amb el Repte: JUST DANCE.

• ENGLISH:

-El teacher us va penjant activitats divertides i recordeu que podeu fer una foto i enviar-la al correu electrònic del teacher: evalios@escolaparcdelsaladar.cat

• MÚSICA:

-La Txell us fa bones propostes cada setmana.

Com sempre les senyoretes de SEGON estem a la vostra disposició per resoldre qualsevol dubte que us pugui sorgir. Us ajudarem tant com puguem.

2n A Carme→ ccastan3@escolaparcdelsaladar.cat

2n B Aida→ amart523@escolaparcdelsaladar.cat