Pla lector P4-A Saily

Els nens i nenes de P4A esperen amb moltes ganes el dilluns per poder escoltar el conte que durant la setmana un company o companya de la classe s’ha preparat amb la seva família a casa.

La Saily aquesta setmana ha estat l’encarregada d’explicar-nos el conte, ella ha escollit el conte dels “Tres porquets”, ha preparat unes casetes pintades per ella i ha portat uns titelles dels porquets i el llop per contar-nos el conte. Al principi la Saily ha compartit amb nosaltres que tenia molt “riure” i hem parlat que de vegades quan tenim una mica de vergonya ens passa, però al final ha estat molt valenta i ens ha explicat la història d’allò més bé, i totes l’hem escoltat amb molta atenció.

Moltes gràcies ho has fet molt bé! Hem gaudit molt amb aquest conte tradicional.