Pla Lector P4-A Max

Ja hem començat el PLA LECTOR! I això vol dir que cada setmana un nen o una nena explicarà un conte als companys i companyes.

Aquest setmana ha estat el Max amb el conte de “L’ambulància del Max” ens ha ajudat a imaginar i somiar, no és fàcil explicar un conte davant dels companys i les companyes, però amb molta il·lusió i deixant de banda la vergonya ens ha explicat les aventures d’un conductor d’una ambulància que ajuda a les persones arribar a l’hospital per a que les puguin curar.

Per fer-ho ha portat a l’escola una disfressa de doctor i una ambulància feta amb cartró que semblava de veritat. En veure-la ens hem quedat tots i totes sorpreses, ens ha encantat i a més hi hem pogut pujar.

Moltes gràcies per compartir aquest conte amb tots i totes, em gaudit molt escoltant-te. Ho has fet molt bé!