Pla lector P4-A Marc

Quines ganes tenia el Marc d’explicar-nos el conte el dilluns, sols arribar al matí es ha comentat que havia estat molts dies preparant-ho amb la seva família i m’ha demanat que tot el material que portava per explicar el conte estigues amagat i tapat sense que el pogués veure ningú fins a la tarda quan havia d’explicar el conte. Volia que fos una SORPRESA.

El conte que ha escollit el Marc per contar-nos ha estat “Les set cabretes i el Llop”, per fer-ho ha preparat uns plafons amb uns dibuixos del conte gegants, en un plafó el llop i a l’altre les 7 cabretes i la mare cabra.

Aquest conte ningú l’havia explicat encara i totes i totes l’hem escoltat amb molta atenció, el moment del conte que més ens ha agradat ha estat quan el llop truca a la porta fent-se passar per la mare cabreta i per enganyar a les cabretes posa la pota dins el sac de farina.

I quina gran sorpresa a l’acabar el conte, el Marc ens ha regalat unes màscares de les cabretes o el llop on cada nen/a ha pogut escollir segons la seva preferència.

Moltes gràcies Marc per compartir aquest conte amb tots i totes, ho has fet molt bé!