Pla Lector P4-A Eusebio

Seguim amb el Pla lector, cada setmana els nens i nenes pregunten: A qui li toca explicar el conte? Ja que és un moment que gaudim molt plegades.

Aquesta setmana ha estat el torn de l’Eusebio que ens ha explicat el conte del “REI LLEÓ” ha portat unes titelles de tots els personatges de la història i una màscara del Simba, que al posar-se-la semblava el Simba de veritat.

En arribar a la tarda l’Eusebio estava impacient per explicar-nos el conte i tots i totes l’hem escoltat amb molta atenció, esperant el moment que el protagonista de la història es trobava amb el Timón i el Pumba, els personatges que fan més gràcia.

En acabar hem escoltat la cançó Hakuna Matata, on el Simba es fa gran.

Moltes gràcies Eusebio per compartir aquest conte amb tots i totes, ho has fet molt bé!