Pla lector P4-A Clàudia

Com ja he explicat altres cops el dilluns a la tarda és un dia molt esperat pels nens i nenes de P4A, ja tenen establert com a rutina el pla lector, al nen o nena que li toca explicar el conte està impacient per fer-ho i els companys/es per escoltar-lo.

Aquesta setmana ha estat el torn de la Clàudia, i quines ganes en tenia de contar el conte, ella ha escollit els Tres porquets i per explicar-nos el conte ha creat les titelles dels tres porquets i les seves cases amb cartolina. Que boniques t’han quedat!

La Clàudia és sabia tot el conte de memòria i l’ha explicat sense necessitar mirar el conte, tot utilitzant les titelles i sobretot bufant i bufant per fer caure les cases. Igual que amb l’Àlex tots i totes l’hem ajudat a fer-ho dient: “bufaré i bufaré i la casa tombaré”

Moltes gràcies Clàudia per compartir aquest conte amb tots i totes, ho has fet molt bé!