NORMES CÍVIQUES

El projecte d’àmbit 2 de 2nA  es titula ¿Cómo podemos mejorar nuestra escuela?

Vam observar l’escola i escoltant la veu de la resta de classes vam detectar que un dels punts que no ens agradaven de la nostra escola era que de vegades estava bruta i hi ha coses trencades.

Després de reflexionar sobre com podíem actuar per millorar aquesta situació. Vam arribar a la conclusió que les nostres actuacions són les que provoquen que l’escola estigui bruta i/o mal cuidada, de vegades. Vam decidir crear un vídeo de normes de convivència per conscienciar l’alumnat de tota l’escola a respectar el nostre entorn.

Aquest vídeo l’estem presentant per totes les aules i estarà projectant-se al hall de l’escola.

Si voleu fer un cop d’ull a la nostra obra, cliqueu AQUÍ.