LLISTA MUSICAL

Hola nois i noies!

Mentre duri aquesta situació, cada setmana anirem penjant un llistat de cançons que us animin a cantar i ballar. Esperem que pugueu passar una bona estona!

“EM QUEDO A CASA” és el títol d’una cançó creada en només 24 hores i des de casa. Per escriure-la, els Xiula van demanar l’ajuda dels infants que estaven en la mateixa situació, i que els han enviat més de 200 vídeos

El grup diu que són “una petita mostra de la creativitat de les famílies i de la seva capacitat de resistència”. Una lletra divertida, una música enganxosa i imatges entranyables del que suposa el confinament per a milers de famílies. I un missatge final molt clar: “CUIDEM-NOS”. Aquí la pots escoltar i potser preparar alguna activitat.

⇒ “MADRE TIERRA (OYE)”, una cançó ben animada que el porto-riqueny Chayanne va crear a l’any 2014. Tant la lletra com el ritme ens conviden a gaudir de les coses bones de la vida, que fins i tot en aquesta situació, n’hi ha moltes!

⇒ “BAILA CONMIGO” és la cançó més coneguda de DJ Dayvi, amb la que ballarem sense parar amb el seu ritme electrònic i seguint la coreografia que ens proposa el següent vídeo:

“I GOTTA FEELING”. A l’any 2009 el grup musical nord-americà Black Eyed Peas es va omplir d’èxit amb aquesta cançó pop que ens diu que “té un sentiment“. I tu, quin sentiment tens escoltant aquesta cançó?

Amb aquestes cançons inaugurem la llista, però estigueu ben atents perquè cada divendres n’anirem afegint més.

I a vosaltres, quines cançons us animen aquests dies? A l’apartat de comentaris ens podeu escriure els vostres suggeriments!

♦ QUE LA MÚSICA NO PARI!! ♦