LLISTA MUSICAL 2

Hola noies i nois!

Com us varem dir, avui és divendres i cada divendres actualitzarem la llista musical amb cançons que ens animin a cantar i ballar per fer front al cap de setmana #joemquedoacasa amb el millor ritme!

? “TOT ANIRÀ BÉ” és la cançó de l’actor i cantant Joan Dausà que hauríem d’agafar com a referent aquests dies, i és que passi el que passi, tot anirà bé!

? “SATISFACTION” del famós grup musical The Rolling Stones està considerada com una de les millors cançons de rock de la història per diverses revistes, televisions, jurats… i és que el seu ritme enganxós i l’energia que desprèn anima a qui l’escolti des de l’any 1965 que va ésser creada, fins a dia d’avui…!

“LA CINTURA” del barceloní Álvaro Soler ens fa pensar amb el que alguns i algunes de nosaltres esperem amb moltes ganes: l’estiu, la platja, les vacances, els amics… així que tanca els ulls i mou la cintura al ritme de la cançó mentre imagines com t’agradaria passar aquest estiu!

? “ON THE FLOOR” és un dels èxits pop dels cantants Jennifer Lopez i Pitbull, amb un ritme que en certs moments recorda a la lambada. Us animem a ballar-la amb els passos de Zumba que es representen en el següent vídeo:

? “SALE EL SOL” és el primer senzill del músic, cantautor i compositor Nil Moliner, un jove català que va començar la seva carrera musical versionant cançons a youtube i que ha acabat col·laborant amb programes de televisió com Operación Triunfo i publicant els seus dos propis discs. Sale el sol és una cançó molt positiva i animada que ens convida a tirar endavant amb ganes i esperança!

Esperem que us hagin agradat les propostes musicals d’aquesta setmana i recordeu que a l’apartat de comentaris podeu escriure les cançons que us animen a vosaltres!

♦ QUE LA MÚSICA NO PARI!! ♦