INFORMACIÓ AMPA ( acollida matinal)

Nova normativa de l’acollida matinal amb les mesures COVID-19

• Tots els usuaris del servei han de ser socis de l’Ampa i hauran d’estar inscrits a l’activitat, per tal de poder utilitzar el servei d’Acollida matinal.- Amb la finalitat de mantenir un equip estable de monitoratge amb el ratis adients, aquest any l’acollida no tindrà l’opció d’usuari esporàdic. I tindrà un cost fixe mensual de 25€.
  • El responsable de l’usuari haurà d’acompanyar-lo a fins a dins del pavelló on es registrarà l’entrada amb l’acompanyant present. També es farà un control de temperatura i el rentat de mans.
  • No es permetra l’entrada a cap nen/a que no vingui acompanyat.
  • La mascareta serà obligatòria PER TOTS ELS USUARIS.
  • L’entrada serà a partir de les 7:40 per la porta de l’escola del aparcament de terra, i l’activitat es realitzarà al pavelló de l’escola que estarà acondicionat per realitzar-la.
  • Si es desitja que l’usuari dibuixi o pinti durant l’activitat haurà de portar un estoig amb el material corresponent i no es permetrà compartir-lo amb els seus companys.
  • L’acollida es realitzarà al pavelló de l’escola, l’accés al  mateix es farà per la porta del pàrquing  de darrera del pavelló.