HOLA NENES I NENS DE L’AULA D’ACOLLIDA!!!

Des de l’escola us animem que no deixeu de treballar la llengua catalana i així no perdreu el ritme!!!

Us  deixem aquí unes quantes tasques molt divertides i interessants per a fer durant els dies que hem d’estar confinats a casa. Les podeu fer amb l’ajuda dels pares, mares i germans, de ben segur que aprendran molt també.

– Podem veure una estona info K, és important que continueu utilitzant el català.

– Si cliqueu a edu365.cat trobareu activitats per fer, per començar heu de clicar el botó on surt el signe +.

– Si aneu a JCLIC, també trobareu activitats per fer. He d’ anar a idioma i triar català. Després a àrea curricular i triar la que vulgueu, us recomano llengües. I per últim, a nivel, elegiu primària. Llavors ja podreu triar una activitat.

– Pronunciem, aquí trobareu activitats per millorar la vostra pronunciació en català.

– A una mà de contes, hi ha molts contes, cada dia podeu veure dos contes i després de veure’ls heu d’explicar-los als vostres pares o germans. També podeu escriure un resum de cada conte.

– Si aneu a vocabulari en accions, trobareu una activitat per practicar i aprendre vocabulari. Per poder començar heu de clicar el botó play.

– A la motxilla hi ha moltes activitats i jocs que podeu fer.

I per aquells que tingueu ganes d’escriure i practicar, us animem a que jugueu una estona a ser periodistas i reporters de televisió i que escriviu les notícies del dia a dia que siguin més interessants. Al tornar a l’escola, ens les podreu ensenyar i explicar.

És important que no deixeu les matemàtiques! Practiqueu les sumes, les restes i les multiplicacions una estoneta cada dia.

Mestres de l’Aula d’Acollida