FIRA FAIG

Una representació de l’alumnat de 5è han participat, aquest dilluns 15 d’abril, a la Fira Steamaker 2024 que ha tingut lloc al Museu de l’Aigua de Lleida, per presentar el seu projecte sobre els plàstics.

La Fira STEAMAKER de LLEIDA ha estat el punt de trobada dels centres FAIG, en el qual estem participant,  i els centres “Fem-nos maker” de LLEIDA. En aquesta fira, l’alumnat de primària i ESO dels diferents centres ha mostrat i compartit:

● El procés que s’ha realitzat o s’està realitzant d’un dels seus projectes.
● Creacions del projecte: prototips, objectes físics, productes digitals, serveis o actuacions…
● Els aprenentatges que s’han produït o s’estan produint, exemples de petits descobriments,
connexions amb altres situacions de la vida.

Els assistents de la fira eren alumnat dels centres participants i experts de diferents àmbits (CRP, Cesire..)

RECULL DE FOTOS

VÍDEO DEL PROJECTE