FINAL DEL 1r CONCURS “LLETRA A LLETRA”

Els dies 24 i 25 del mes de maig, hem dut a terme la gran final del 1r CONCURS “LLETRA A LLETRA”, que consisteix en lletrejar paraules proposades i estudiades anteriorment.

Durant tres setmanes hem anat fent les eliminatòries on han participat tots els alumnes de 2n, 3r, 4t i 5è fins que han quedat dos equips de cada curs.

Les grans finals presentades pel nostre ex-alumne Xavier Vilà han estat molt ajustades i molt renyides.

Felicitats als guanyadors i guanyadores! I a tots els i les alumnes per la seva implicació!

Aquí podeu veure les fotos dels guanyadors i de la final (anirem actualitzant les fotos per a que les pugueu veure totes).

CONCURS LLETRA A LLETRA