Una vista aèria d’Alcarràs

El passat dimarts dia 12 de març l’alumnat de sisè va sortir als carrers del poble per conèixer-lo des d’una altra perspectiva. Des de l’Àmbit 2, on treballem els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible), concretament estem treballant el número 12 “Producció i consum responsable”. En aquesta última sessió vam fer ús d’un dron per tal d’obtenir una visió diferent del poble, com també ens vam ubicar i aprendre a situar-nos en el mapa. Tot observant els diferents edificis i comerços de la població.

Ha estat una experiència diferent i enriquidora, ja que l’alumnat ha pogut observar l’entorn que els rodeja des dels ulls d’una càmera aèria, això serà el punt de partida perquè puguin crear la seva cartografia col·laborativa del poble.

Aquí teniu un vídeo amb les imatges de l’activitat. Gaudiu-les!