ELS DE SEGON ES QUEDEN A CASA

Hola nens i nenes de 2n.
Aquests dies no ens podem veure a l’escola però les senyoretes Olga i Carme pensen molt en vosaltres i per això us hem preparat algunes activitats de mates i de català.
També els Mestres d’ Educació Física us proposen uns reptes molt divertits per estar en forma i les senyoretes de música us enviaran musiquetes.
Tot estarà publicat al BLOC de l’escola.
Aprofiteu aquests dies que ens hem de quedar a casa per fer algun experiment d’aquells que tant us agrada, jugar, ajudar amb les tasques de casa i cuidar les plantetes.
Una abraçada a tots i a totes.

MATEMÀTIQUES
 Podeu continuar fent les activitats d’ Innovamat.
 Aquí us deixem diferents enllaços per poder treballar de manera divertida:

Obriu des del navegador CRHOME.

NÚMERACIÓ I CÀLCUL

ORDENA NÚMEROS
SUMES I RESTES PORTANT I SENSE PORTAR
SUMES RÀPIDES (SEGON)
CÀLCUL MENTAL

ESTADÍSTICA I ATZAR

PROBABILITAT

RESOLUCIÓ DE PROBLEMES MATEMÀTICS

PROBLEMES PER PRIMER
PROBLEMES PER SEGON
PROBLEMES DE LA FORMIGA

 Us deixem alguns jocs perquè aneu entrenant!
JOC 1                    JOC 2                      JOC 3                    JOC 4

Alguns d’aquests enllaços són d’una aplicació que és diu JCLIC si no us funciona podeu accedir al següent enllaç.

CATALÀ

 LECTURA:

• Podeu llegir cada dia els libres de prèstec d’aula i tots els que teniu a casa.
• Mirar contes del web de TV3: Una mà de contes.

 ESCRIPTURA:

Diari de la semana de la salut que us vam proposar la setmana passada (realitzar un diari i anar-hi incorporant: les anècdotes del dia, retalls d’imatges, petites converses, dibuixos…)
 Aquí us deixem diferents enllaços per poder treballar. Us recomanem, però, que els obriu des del navegador CRHOME.

UNA MÀ DE CONTES
ENTRENA’T A LLEGIR
AU, LLEGIM!
AVENTURA’T AMB L’ORTOGRAFIA
COMPRENSIÓ LECTORA
EL PETIT PRÍNCEP (AUDIOCONTE)

Més recursos online per poder passar una estoneta divertida!
EDU 365
I TU, JUGUES EN CATALÀ
JOCS CLUB SUPER 3

Si ens voleu dir alguna cosa podeu fer-ho enviant un comentari (el teniu aquí baix).