Compte enrere cap a les competències bàsiques de 6è!

Després del descans de la setmana santa i de dies preparant competències bàsiques, per fi ens trobem en els darrers dies de fer més pràctiques i simulacres d’aquestes.

Han estat dies intensos per als de sisè plens de treball de continguts de les diferents àrees que ens avaluaran, i això sense deixar de banda les altres activitats de l’escola. El professorat valorem molt tot aquest esforç que estan fent dia rere dia, aguantant hora sí i hora també fent una competència de matemàtiques i després una de medi (o les que hagin tocat). Això ja s’acaba i la setmana que ve per fi es faran les de veritat.

Sabem que molts i moltes esteu amb els nervis a la pell, però segur que ho podeu fer molt bé! De moment, gaudim també d’altres activitats, com la festa de St. Jordi que celebrarem aquest divendres a l’escola. Segur que anirà genial!

Ah! I no oblidem la il·lusió de tornar a les aules sense haver de portar les mascaretes. Per fi podem veure’ns els somriures. Que bonics i boniques esteu! 😊