BENVINGUTS CURS 2020-21

Benvolgudes famílies,

El claustre de l’escola us dona la benvinguda a aquest curs que de ben segur serà singular i diferent. Estem preparats/des per afrontar tot allò que esdevingui, amb ganes, il·lusió i empenta.

Volem agrair a la junta de l’AMPA la seva col·laboració amb l’escola per tota la gestió de llibres i material i per les aportacions que fan i que són tant necessàries i indispensables pel bon funcionament del centre. Aquest curs, a més a més de la gestió abans esmentada, han col·laborat posant dosificadors d’hidrogel en totes les aules i espais de l’escola, han comprat taules i cadires per habilitar el pavelló d’esports de l’escola com a menjador i així donar compliment a  les mesures sanitàries que exigeix la situació de pandèmia. I gràcies també per estar sempre receptius i col·laboradors. Si encara no  sou socis de l’AMPA us animen que us en feu, de les seves aportacions se’n beneficien tots els alumnes de l’escola.

També el nostre agraïment a l’Ajuntament d’Alcarràs i el Departament d’Educació que, conjuntament, han fet possible la tant necessària ampliació del pati. Els nens i les nenes n’estan gaudint moltíssim.

La nostra mirada, el més important.

Que tinguem un bon curs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!