Preinscripció 2022/23

Fent clic a la següent imatge podreu veure un vídeo informatiu de com heu d’omplir la sol·licitud de preinscripció escolar per al curs 2022-23.

En els següents enllaços podreu realitzar la preinscripció online:

En aquesta adreça (fer clic a la imatge) podreu trobar la informació per fer-vos la ID-CAT mòbil en cas de no tenir-la.

És necessari fer-se-la per omplir la sol·licitud de preinscripció online.

Un cop realitzada la preinscripció online i per tal de formalitzar la matrícula escolar, haureu d’omplir els següents documents i enviar-los per correu electrònic, juntament amb la documentació escanejada o fotografiada (sempre que sigui perfectament llegible) que es demana al full informatiu a venturagassolfamilies@gmail.com tot indicant el nom, cognom i curs de l’alumne a l’apartat de l’assumpte (VEGEU LES INDICACIONS DE CADA DOCUMENT). En cas de dubte, podeu trucar a l’escola en horari escolar (977 84 02 09).