Inici del curs 23-24

Benvolgudes famílies, el proper dimecres, 6 de setembre, començarem un nou curs!!

Us fem arribar algunes informacions per un inici d’escola sense entrebancs.

ENTRADES I SORTIDES:

L’alumnat d’Infantil entrarà pel Pati del Turonet (entrada c/ Barranc de les Bruixes), podrà ser acompanyat pels seus familiars fins a la porta de la classe. Recordem que I3 fa l’adaptació i té un horari diferent.

L’alumnat de 1r entrarà pel Pati de les Moreres (cantonada C/ Barranc de les Bruixes amb c/ Camí de Reus), allà els esperaran les mestres que van tenir a I5 per acompanyar-los fins a les seves noves aules. La resta del curs haurà d’entrar pel Pati del Turonet fins a la pista (entrada C/ Barranc de les Bruixes). Els acompanyats haureu de restar darrere de la tanca del Pati.

L’alumnat de 2n, 3r i 4t entrarà pel Pati del Xiprer (entrada al costat del pàrquing). Les mestres estaran esperant la canalla.

L’alumnat de 5è i 6è, entrarà per la porta principal.

HORARI:

Recordem que l’horari de l’alumnat és de 9h a 12.30h i de 15h a 16.30h.

Preguem puntualitat, ja que els curs passat hi van haver moltes incidències respecte aquest tema.

PAGAMENT:

A través de l’aplicació Tellfy podreu realitzar el pagament del material i els llibres fins a final del mes de setembre.

Si teniu dificultats per realitzar-lo o bé voleu fraccionar el seu pagament, haureu de comunicar-ho al tutor/a i passar per secretaria.

REUNIONS:

Les reunions d’inici de curs es realitzaran un cop iniciat el curs escolar, els tutors/es us comunicaran la data.

Us esperem amb moltes ganes!!!