Projecte Pati

Benvolgudes famílies,

Avui comencem un curs amb moltes il·lusions i on els i les nostres alumnes han gaudit d’uns patis nous.

Aquests Projecte de pati es va iniciar el curs passat, quan els i les mestres junt amb els seus i seves alumnes van començar a fer un treball on es van recollir totes les idees i les inquietuds dels nens i les nenes. La mainada va dir i explicar tot el que li agradaria i que trobava a faltar als patis.

A cada classe, els i les alumnes  van fer diferents aportacions i després d’aquest treball els i les mestres van unificar i recollir totes les inquietuds de l’alumnat. Per així engegar el Projecte.

A la vegada, es van treballar una sèrie de normes i hàbits a tenir en compte en el temps d’esbarjo. Les normes, que van definir el propi alumnat, es van consensuar entre tots els cursos i es van fer rètols que es van penjar a les classe i als patis.

L’AMPA va oferir la seva col·laboració i es va posar en contacte amb diferents empreses expertes en disseny de patis.

Un cop escollit el Projecte que més s’adequava a les nostres necessitats, es va presentar a l’alumnat  per a que en poguessin opinar. Després les i els mestres van tornar a fer la tasca de posar en comú tot el que havien dit els seus alumnes, per acabar de definir i prioritzar les actuacions que s’han dut a terme.

Junt amb l’AMPA es va acordar fer una enquesta amb les famílies per fer-los partícips i coneixedors del Projecte Patis.

Volem agrair a l’AMPA i a l’Ajuntament del Morell la seva col·laboració.