Festes

A la nostra escola celebrem les següents festes i tradicions:

• Castanyada: L’AFA ve a l’escola a torrar-nos castanyes. Els alumnes de 6è fan les paperines pels més petits de l’escola i a la tarda ens trobem tots al pati vestits de castanyeres i castanyers per menjar-nos la nostra paperina de castanyes i una mandarina!
  • Setmana de la Música: La nostra festa. Aquest curs celebrarem el 31è aniversari i ho tornarem a fer al Teatre Cirvianum al vostre costat!
  • Nadal, des de la cagada del Tió, l’amic invisible, la Cantada de Nadales i la representació dels Pastorets per part dels alumnes de CS
  • Dijous llarder i Carnaval, amb les consignes prèvies de Carnestoltes, rua pels carrers del barri i judici final.
  • Pasqua, amb l’elaboració de les mones de Pasqua.
  • Sant Jordi i representació d’una obra de teatre a càrrec de CI.
  • Setmana Cultural, cada any dedicada a l’eix transversal que es treballi. Tradicional fira de primavera, oberta al barri!
  • Festa de final de curs, piscina i comiat de 6è.