Festes

A la nostra escola celebrem les següents festes i tradicions:

Cliqueu a sobre les fotos per veure tots els àlbums.

• Castanyada 2020.

• Setmana de la Música.

Aquest curs la pandèmia no ens ha permès celebrar el concert com cada any en el Teatre Cirvianum de Torelló. Hem adaptat les activitats a les mesures que hem de seguir, i el resultat del concert al pati ha estat tot un èxit.

En d’altres cursos es podien fer més activitats al llarg de la setmana, barrejant alumnes de diferents edats i gaudint de diversos espectacles o audicions. Aquí teniu la mostra del curs passat.

• Nadal, des de la cagada del Tió, l’amic invisible i la representació dels Pastorets per part dels alumnes de CS.

• Dijous llarder i Carnaval, amb les consignes prèvies de la Reina Carnestoltes.

FOTOS DE CARNAVAL

• Pasqua, amb l’elaboració de les mones de Pasqua.
  • Sant Jordi i representació de primavera a càrrec de CI.
  • Setmana Cultural, cada any dedicada a l’eix transversal que es treballi. Tradicional fira de primavera, oberta al barri!
  • Festa de final de curs, amb el comiat de 6è.