Christmas is here!

Els nens i nens de primer celebren Nadal cantant We wish you a Merry Christmas i recitant el poema I like to see Santa.

L’alumnat de segon ho fa cantant la mateixa cançó i recitant Santa.

També han gaudit d’una sessió d’storytelling en la qual la conta contes Sarah els ha explicat històries sobre l’hivern i el Nadal.

Racons de joc i de treball

Aquest primer trimestre ens hem anat coneixent i ens hem anat adaptant a la dinàmica de l’escola.

Hem començat a fer racons de joc i de treball que ens permeten adquirir autonomia i aprenem a compartir i a treballar amb els companys i companyes.

Cada matí trobem diferents espais i material per manipular i jugar.

Mireu quines activitats i jocs hem començat a fer

EL TIÓ D’INFANTIL VA CREIXENT

Des de la setmana passada que el vàrem trobar al pati, el nostre tió ja ha crescut. Cada dia una classe (P-3, P-4 o P-5) és l’encarregada de donar-li menjar. Esperem que el divendres encara sigui més gran i cagui molts regals!! Cliqueu a la foto i ho veureu!

AMBIENTS DEL 1R TRIMESTRE

Aquest trimestre els nens i nenes de P-3, P-4 i P-5 hem començat els ambients: el natural i artístic; el de llum; el d’aigua i material petit; i el de material gran i representació. Ens ho hem passat molt i molt bé!! Mireu les fotos!

Projecte del castellers

Aquest trimestre a segon hem conegut les tradicions populars a partir del món casteller. Hem fet activitats variades i actives per descobrir la història dels castellers, la complexitat estructural del muntatge d’un castell, la música i els instruments que són part de la festa, les colles castelleres més importants de Catalunya, entre molts altres aspectes. Us deixem un petit recull de fotos.