Inventem un rap de comiat

Hola nens i nenes de 6è!!!

Fa molts dies que no puc parar de pensar en fer alguna cosa de música per acomiadar-nos del vostre pas per l’escola. Finalment, la idea de fer un rap m’ha agradat i crec que si tots col·laboreu, ens pot sortir un muntatge ben xulo. Tot és posar-s’hi i provar-ho. Els mestres, si és necessari, us donarem un cop de mà si no us en sortiu, però el més important és que TOTS ho feu, perquè volem que TOTS surtiu al vídeo. Sou molt importants per a l’escola i sabem que ho podeu fer molt bé. És per això que us he preparat un vídeo on s’expliquen tots els passos que heu de fer per crear el rap. Us adjunto a continuació el vídeo explicatiu, el vídeo i la música de la base instrumental que necessiteu per a gravar-vos i dues imatges del tipus de frases que heu de crear. Recordeu que les frases poden ser de tot tipus: anècdotes, records, sentiments… melancòliques o divertides. I si teniu algun impediment per a fer-ho podem posar-hi solucions. Som-hi, molts ànims, que valdrà molt la pena.