VALORACIÓ DEL CURS DURANT EL CONFINAMENT

Hola alumnes de 1r i 2n,

El 3r trimestre és a punt d’acabar, ha estat un trimestre ben estrany per a tothom.

No hem anat a l’escola i hem passat molts dies sense veure’ns i, tot i que hem mantingut el contacte pel grup de WhatsApp, tenim moltes ganes de retrobar-nos.

Durant aquests dies de confinament, tots plegats hem après a treballar d’una altra manera, també hem viscut moltes més estones amb la nostra família i, en general, la nostra manera de relacionar-nos i comunicar-nos ha canviat.

Per tot això, us proposem que contesteu aquest qüestionari juntament amb els vostres pares o mares, explicant-nos com us heu sentit i com heu viscut aquest confinament.

A nosaltres, les mestres, ens ajudarà a saber més bé com heu estat, conèixer-vos una mica millor i, si cal, millorar alguna cosa del què hem fet.

Gràcies per la vostra col·laboració

VALORACIÓ DEL CURS DURANT EL CONFINAMENT