SORTIDA AL COLLBAIX

Hola famílies, som els alumnes de 5è, la classe del Collbaix.

El dia 19 d’octubre, vam realitzar una sortida al Collbaix vam anar amb els alumnes de 6è(AiB) vam utilitzar l’aplicació /Web: Wikiloc.

Aquesta app serveix per si alguna vegada vols anar a algun lloc i no et saps el camí. Vam començar la ruta des de l’escola. Primer vam passar pel parc dels Panyos, després vam passar pel Congost i així vam continuar la nostra ruta. Vam esmorzar al peu del Collbaix i vam dinar al cim del turó, la majoria d’alumnes vam buscar una mini cabana per passar el temps i per poder dinar. Abans de dinar vam passar per unes escletxes, va ser molt divertit. Quan tornàvem de camí a l’escola vam veure un esquirol. La durada total de l’excursió va ser de 7h, 3h 30min en moviment. Aquí us deixem unes quantes  FOTOS.