Carnestoltes escola Valldaura 2022

El passat divendres 25 de febrer es va celebrar el CARNESTOLTES a l’escola i va ser un dia molt especial on tots els nens i nenes i també l’equip educatiu es va disfressar i va fer moltes activitats al llarg de tot el dia.

Al matí cada cicle va fer una gimcana ben divertida on s’aconseguia entre tots superar unes proves i trobar algun element que havia perdut el Rei Carnestoltes per l’escola. Totes les proves van ser súper divertides i els jocs cooperatius van funcionar molt bé!

A la tarda cada classe es va disfressar i es va fer una rua per fora de l’escola. A davant de tot hi havia la “BATUVALLDAURA”, els batucaires de 6è i a continuació la resta de cursos amb la seva disfressa: els arbres d’infantil, els astronautes, els volcans i els husqys de cicle inicial; els cavallers de cicle mitjà i  els contenidors de reciclatge de 5è que tancaven la rua. I les mestres anaven disfressades de formigues. Un cop a l’escola es va continuar la festa tot ballant i fent gresca.

A continuació podeu veure algunes fotos i vídeos. Esperem us agradin i els gaudiu molt!

Fotos i vídeos carnestoltes 2022