L’arribada dels petits a l’escola

Els petits han començat un nou curs a l’escola Valldaura i alguns infants s’han retrobat  amb els seus companys i companyes. Aquests dies han estat plens d’emocions i han compartit noves vivències acompanyats de les famílies i de l’equip docent.

Aquests primers dies, s’han tingut molt present les particularitats de cada família i el ritme de cada infant per fer una acollida amb respecte i calidesa, fent així que cadascú ho hagi viscut amb seguretat i de la millor manera possible.

Hem donat especial importància a la comunicació i a una relació propera basada en la confiança amb les famílies per tal de donar resposta a les necessitats de cada infant.

Us deixem un recull de fotografies on queden documentats alguns moments d’aquesta familiarització.

Per veure més fotografies de la classe de les Figueres clica aquí

Per veure més fotografies de la classe dels plataners clica aquí

Per veure més fotografies de la classe dels Pollancres clica aquí

Per veure més fotografies de la classe de les Robines clica aquí