Art Amic: PETJADES

Aquest any l’escola Valldaura també ha participat en el projecte Art Amic.

És un projecte coordinat per la Taula de les Arts Visuals de la Catalunya Central (TAV-CC) i el Centre de Recursos del Bages. Consisteix en una proposta educativa i formativa adreçada especialment a mestres i escoles en la qual es vol apropar l’art contemporani a l’àmbit educatiu. Cada any es proposa una temàtica amb la qual treballar la pràctica artística a les escoles i que alhora serveixi com a eix per poder articular i treballar altres àrees de coneixement a partir d’aquesta vessant temàtica.

El tema que es va plantejar per treballar i investigar amb els alumnes va ser PETJADES, de bones a primeres ens van venir les petjades físiques a la ment, però reflexionant vam poder veure que el nostre dia a dia no només hi ha una petjada física sinó que n’hi ha moltes. Com les emocionals, històriques, familiars, etc.

Així doncs dins l’ambient d’art vam anar treballant buscant aquestes petjades i des d’infantil fins a 6è ens en van sorgir diferents. Degut al Covid-19, no vam poder acabar els projectes, però juntament amb les altres escoles que participaven i amb l’equip d’artistes que portaven aquest any el curs, hem pogut crear una revista on surt plasmada la nostra aportació.

També podeu visitar la pàgina web i veure tot el que s’ha anat fent al llarg dels anys: ENLLAÇ

Esperem que en gaudiu tant o més que nosaltres.

Bon estiu!

(clica la imatge per veure la revista)