PORTES OBERTES CURS 2021-22

S’acosta el període de preinscripció escolar pel curs 2021-22 que serà del 15 al 24 de març del 2021.

Tots els tràmits es podran fer en línia, per evitar desplaçaments als centres, a la web: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/

Si  escolliu la nostra escola per escolaritzar als vostres fills i filles, a la sol·licitud se us demanarà el codi del centre, que és el 08060836.

Un cop feta la sol·licitud per Internet, haureu d’enviar un correu a l’adreça electrònica de l’escola a8060836@xtec.cat, adjuntant la següent documentació escanejada o fotografiada:

• Resguard de la sol·licitud
  • DNI dels pares o tutors legals
  • DNI de l’alumne/a o llibre de família
  • Targeta sanitària individual (CATSalut) de l’alumne/a

Per a les famílies que no pugueu fer la preinscripció per Internet, la podreu fer presencialment a l’escola. Caldrà demanar cita prèvia a partir del dia 15 de març, enviant un correu electrònic a a8060836@xtec.cat o bé trucant per telèfon.

Aquest curs, a diferència del passat, farem portes obertes presencials amb les famílies però únicament per aclarir dubtes i informar sobre alguns temes pràctics i de caire organitzatiu.

Les portes obertes seran el dijous 11 i el divendres 12 de març a les 17 h. S’haurà de demanar cita prèvia al telèfon de l’escola 93.794.38.79. Els grups seran d’un màxim de 10 persones i a l’aire lliure (si no plou). Caldrà mantenir sempre la distància de seguretat d’1,5m entre els participants que no siguin del mateix grup de convivència, portar mascareta, es prendrà la temperatura a les persones visitants abans d’entrar i rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlic.

Projecte Educatiu de Centre explicat per les mestres de l’escola

Un dia a P3

Visita virtual a l’escola

Durant els propers dies estarà disponible també el vídeo: La nostra escola vista per l’alumnat de 6è (en anglès)

Un cop feta aquesta visualització i si voleu aclarir dubtes, podeu demanar hora per a les portes obertes presencials.

Atentament,

La Direcció

“Pla d’organització per a l’obertura al Setembre 2020-21”

A LA NOSTRA ESCOLA MENGEM + FRUITA (Febrer)

Pla de consum de fruita a les escoles 2020-21
Benvolguts pares i mares,
La nostra escola participa, un any més, en el Pla de Consum de Fruita a les escoles amb l’ajuda financera de la Unió Europea i la Generalitat de Catalunya.
Aquest Programa consisteix a distribuir gratuïtament fruita i verdura fresca als escolars de centres educatius de Catalunya que ho sol·licitin.
La finalitat… Llegeix més»

A LA NOSTRA ESCOLA MENGEM + FRUITA (Gener 2020)

A LA NOSTRA ESCOLA MENGEM + FRUITA
Pla de consum de fruita a les escoles 2020-21