Benvolgudes famílies,

Mentre l’escola romangui tancada a causa del Coronavirus, l’equip docent de l’escola seguirem treballant, entre d’altres coses, per oferir propostes d’activitats que els nens i nenes podran realitzar mentre duri el confinament i que esperem els ajudi a passar millor aquests dies i aquesta situació tan nova i desconcertant.

A continuació us adjuntem les orientacions publicades pel Departament d’Educació per als centres educatius sobre activitats per als/a les alumnes. Orientacions que trobem molt interessants i que subscrivim com a centre ja que inclouen propostes que estan totalment en la línia de la nostra manera de fer i treballar.

També us fem arribar propostes ideades i creades pels mateixos mestres de l’escola. Propostes que hem consensuat tot l’equip i que compleixen els criteris i les orientacions donades expressament  pel Departament i la inspecció per a aquesta situació excepcional.

“Les activitats han de contribuir al desenvolupament de l’autonomia personal i ser significatives per a l’aprenentatge; activitats alternatives a l’aprenentatge a l’aula que no és possible fer pel tancament dels centres.”

“S’ha d’evitar la realització de tasques repetitives, no contextualitzades o d’una durada excessiva.”

“Aquestes activitats han de tenir sentit per a l’alumne i han de respectar les necessitats de descans dels alumnes, el temps de lleure i la convivència familiar.”

“És important  que les activitats amb alumnes de l’etapa obligatòria  no serveixin per avançar programa, no siguin avaluables i tinguin formats semblants els que utilitzen habitualment els alumnes del centres.”

Tenint tot això en compte, entenem que totes les propostes que us fem arribar són, per tant, de realització voluntària.

Són uns dies estranys per a tothom, però volem fer-vos saber que estem al vostre costat pel que pugueu necessitar.

Una forta abraçada per a tots i totes!!!!

Propostes de tasques #joemquedoacasa “Cicle Inicial”

Propostes de tasques #joemquedoacasa “Cicle Mitjà”

Propostes de tasques #joemquedoacasa “Cicle Superior”

Propostes de tasques #joemquedoacasa “Educació Infantil”

Orientacions Departament d’Educació “Educació Infantil”

Propostes de tasques #joemquedoacasa “Anglès”

Propostes de tasques #joemquedoacasa “Educació Física”

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir demà 13 de març de 2020 tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu, les activitats extraescolars i les portes obertes previstes per aquest proper diumenge 15 de març. Aquesta mesura té prevista una durada inicial de 14 dies (fins el dia 27 de març de 2020). Prestarem atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació. Us recomanem que tingueu oberts canals de comunicació fluids amb el personal del centre educatiu, però és recomanable evitar aquells de tipus presencial.
També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

Atentament,
La Direcció

Respecte a la preinscripció del curs 2020-21

de moment han quedat supesos