PREINSCRIPCIÓ CURS 2021-22

Cliqueu per veure la  PUBLICACIÓ DE L’OFERTA INICIAL DE PLACES

Consulteu les llistes ordenades publicades a data 07/05/2021

MAPA ESCOLAR DE CATALUNYA

Recordeu que la  preinscripció escolar pel curs 2021-22 és del 15 al 24 de març del 2021. Clicant aquest enllaç trobareu la informació i la sol.licitud.

Tots els tràmits es podran fer en línia, per evitar desplaçaments als centres, a la web: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/

Si  escolliu la nostra escola per escolaritzar als vostres fills i filles, a la sol·licitud se us demanarà el codi del centre, que és el 08060836.

Llegiu aquesta guia abans d’omplir la vostra sol.licitud de preinscripció.

Per a les famílies que no pugueu fer la preinscripció per Internet, caldrà demanar cita prèvia a partir del dia 15 de març, enviant un correu electrònic a a8060836@xtec.cat o bé trucant per telèfon.

Un dia a P3

Visita virtual a l’escola

La nostra escola vista per l’alumnat de 6è (en anglès)

Projecte Educatiu de Centre explicat per les mestres de l’escola

Un cop feta aquesta visualització i si voleu aclarir dubtes, podeu demanar hora per a les portes obertes presencials.

Atentament,

La Direcció

Projecte 6è A – Documental “Triangle de les Bermudes”

Els alumnes i les alumnes de 6è A hem elaborat un documental sobre el misteri que envolta el Triangle de les Bermudes. És el  repte final del projecte treballat a l’aula al llarg del primer trimestre. Esperem que el gaudiu tant com nosaltres i que us resulti útil com a font d’informació i nou coneixement.

“Pla d’organització per a l’obertura al Setembre 2020-21”

A LA NOSTRA ESCOLA MENGEM + FRUITA (Març)

Benvolguts pares i mares,
La nostra escola participa, un any més, en el Pla de Consum de Fruita a les escoles amb l’ajuda financera de la Unió Europea i la Generalitat de Catalunya.
Aquest Programa consisteix a distribuir gratuïtament fruita i verdura fresca als escolars de centres educatius de Catalunya que ho sol·licitin.
La finalitat… Llegeix més»

A LA NOSTRA ESCOLA MENGEM + FRUITA (Febrer)

Benvolguts pares i mares,
La finalitat… Llegeix més»