Exposició “Refugiats” Cicle Superior

Els i les alumnes de cicle superior, durant aquest primer trimestre, han estat treballant el projecte sobre els refugiats, tema d’actualitat que ens genera a tots molt neguit, polèmica, solidaritat… Per tal que la comunitat educativa prengui consciència d’alguns conceptes bàsics d’aquest fenomen social, hem cregut convenient treballar-ho, tot potenciant els valors i el respecte vers les persones d’interessos i situacions diferents a les nostres.

Aquí us adjuntem un petit vídeo amb fotografies de l’exposició que els i les alumnes han fet en finalitzar el projecte al vestíbul de l’escola per sensibilitzar consciencies.

Bona feina !

Castanyada 2018-19

CASTANYADA 2018 a l’Escola Turó del Drac

• Divendres 19 d’octubre: Els i les alumnes d’Educació Infantil rebran la visita de la “Fada de la Tardor”.
  • Els dies 23 i 24: Els i les alumnes d’educació infantil aniran a comprar fruits de la tardor a diferents comerços del… Llegeix més»

Colònies de Cicle Inicial a “La Closa”

Hola a tothom, CI estem gaudint molt de les colònies i per sort no plou. Hem dormit molt bé i ara mateix estem fent activitats per Castellar de N’Hug. Aquí teniu algunes imatges perquè pogueu veure que bé que ens ho estem passant. D’aquí poc tornarem a pujar més imatges amb les activitats d’avui i de la nit…

Cliqueu a la imatge per veure l’àlbum 1.

Àlbum 1

20 d’abril de 2018 – Gran festa 10è aniversari de l’escola

L’AMPA i l’equip docent estem preparant la festa del 10è aniversari de l’escola. Reserveu-vos el divendres 20 d’abril per la gran festa d’aniversari que celebrarem al passeig de mar (davant de l’antic punt d’informació municipal).

Activitats previstes:
– 16.30h: Concentració davant l’escola i cercavila pels carrers de Canet fins arribar al passeig marítim amb en Crestes, els grallers del Turó del Drac i els Perkutes de Knet.
– 17,15h: Parlaments (direcció, mestres, alumnes, ex-alumnes, representant de l’ajuntament).
– 17’30h: L’AMPA convida a berenar. Hi haurà servei de bar.
– Fins a les 19:00 h: Dj i animació a càrrec d’Events Barcelona.

Esperem que us animeu a compartir aquesta festa amb tots nosaltres.
La comissió de la festa del 10è aniversari.