Sant Jordi a l’escola

El passat divendres dia 21 d’abril, vam celebrar la Diada de Sant Jordi a l’escola amb la realització de nombroses activitats que ens permeten viure i gaudir d’una de les jornades més boniques de tot l’any!

Durant el matí vam visitar les paradetes de llibres de l’AMPA i vam recitar una poesia al pavelló Josep Luque. Per la tarda i al mateix espai, vam realitzar un seguit d’activitats. Primer vam començar amb l’entrega de diplomes per l’esforç lector a aquells alumnes mereixedors i també amb un petit obsequi, un llibre! Seguidament, vam realitzar el sorteig del guanyador de cada comunitat del “Llibre misteriós”. Per acabar, alguns alumnes de l’escola van representar amb titelles l’obra de Sant Jordi. Ens ho vam passar molt bé i va ser molt divertit.

Si voleu veure algunes fotos, cliqueu damunt la imatge que teniu a continuació: